Rozwiązania dla małych firm

Od lat panuje powiedzenie, że reklama dźwignią handlu. Dlatego też nic dziwnego, że zarówno mali jak i duzi chcą pokazać się całemu światu potencjalnych nabywców. Nie mniej jednak jak to zrobić by było to skuteczne działanie? Duże korporacje korzystają z wielu możliwości. Małe przedsiębiorstwa muszą z kolei korzystać sprytnie z tego co leży w ich możliwościach finansowych. Oprócz Internetu, w którym wszystkiego jest pełno trzeba zaakcentować swoją obecność w inny sposób. Reklama lubi tak zwane trzy uderzenia. To oznacza, że powinna zostać umieszczona co najmniej na trzech nośnikach w bliźniaczy sposób. Dochodzimy więc do drukarni. Wyobraźmy sobie, że mała firma posługuje się akcją ulotkową, folderami oraz nośnikami reklamy na samochodach służbowych i papierze firmowym. Jeśli zabraknie w tym spójności klienci w ogóle nie powiążą tego w jedną całość tylko odbiorą jako podobną reklamę kilku firm. Wybierając drukarnię kierujmy się więc jakością jaką nam zaoferuje oraz szerokim spectrum jej usług. Logo firmy i jej główne przesłanie powinno być wszędzie identyczne, pod względem czcionki oraz doboru kolorów. Nie mogą one odbiegać od siebie. Warto zlecić jednej drukarni wykonanie stosownego projektu i wszelkie zlecenia związane z wykonaniem reklamy jej przekazywać. Zanim zdecydujemy się na konkretną sprawdźmy jakie usługi nam może zaoferować, porównajmy ceny oraz opinie. Zamówmy próbki testowe i dopiero wtedy nawiążmy dłuższą współpracę.

Comments are closed.

Powered By Wordpress Themes